دبیرستان صدرا
رفاقت نا تمام
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
دخترونه
special-love
عشق اول و آخر من
پرواز تا باشگاه
دوستانه
طلبه بازیگوش
M.M22
چی دوس داری؟
لوسی وستنرا-جاناتان هارکر
دوست من سلام
ترنم باران
گلبرگ شیشه ای
رفیق تنها
جدیدترین ترول های فارسی
دانلودستان
دوستی ما...♥
hichkas
سکوت بارون(وبلاگ دخترخالم مریم)
ba-ma
صمیمانه با عروس دوماد
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رفاقت و آدرس sadra-2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 75
بازدید ماه : 73
بازدید کل : 73617
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
الی

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, :: 13:33 :: نويسنده : الی

 

 

 

اول از همه بگم ما تو دبیرستان صدرا درس میخوندیم

مدرسمون واقعا عالی بود

دلم میخواد به اون روزا برگردم

تو این وبلاگ میخوام خاطره ها حرفا سوتیا اتفاقای اون 4 سالو براتون بگم

تا هم برای خودم تجدید خاطره بشه هم به عنوان یادگاری برای دوستای گلم بمونه

 

 



نظرات شما عزیزان:

زهرا(علی)
ساعت15:31---17 ارديبهشت 1392
سلام. نه بابا ماخودمونم خیلی شیطونیم!! این مدرسه روخیلی دوست دارم...اگه بگن شبانه روزاونجابمون می مونم!خیلی خوبه!
پاسخ:اره باور کن منم دوست داشتم بمونم


زهرا(علی)
ساعت15:14---13 ارديبهشت 1392
سلام. همتون خیلی باحالین.دوستتون دارم! منم تومدرسه ی شمام.سال دومم.زن عباس اقا گف بیام سربزنم.واقعاحال کردم!!
پاسخ:ممنون زهرا جون خوش اومدی قدر دوران دبیرستانو بدون میبینی ک ماهمه دلمون برای اون دوران تنگ شده راستی شیطونیای ما تاثیر بد نداشته باشه ها...!!


زهرا.زن عباس اقا
ساعت11:53---3 ارديبهشت 1392
سلام الی جونم اره خیلی مدرسمون خوب بود حتی باوجودسختیاش.... امسال اولین سالیه ک روز معلم پیشه هم نیستیم....دیووونه سوتیا غیبته ومسخره کردن... گرچه اجازه جوازنیس ولی ازشون اجازه بگیر...دوستانه گفتم ناراحت نشی پاسخ:اره عزیزم چقدر دوس داشتم امسالم روز معلم پیش معلما بودیم یادته کادو خریدنامونو؟؟؟پول جم میکردیم برای دو سه تا از معلمایی که دوسشون داشتیم کادو میخریدیم در مورد سوتیاهم بگم از بچه ها قبل ساختن وبلاگ اجازه گرفتم.در مورد معلماهم من خاطره گفتم ولی دوباره میبینم اگه غیبت میشه پاک میکنم مرسی از این که سر زدی و نظر دادی راستی معرفیت منو کشته!!زهرا زن عباس آقا!!!

313
ساعت17:13---20 اسفند 1391
چرا4سال
پاسخ:3 دبیرستان یه سالم پیش دانشگاهی


مریم!یه صدرایی!
ساعت11:14---20 اسفند 1391
دمت گرم ابجی!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: